Xarxes

Acord Ciutadà per una Barcelona Inclusiva.

Ajuntament de Castelldefels - Consels d'Entitas socials, Consell de Gent Gran i Consell sectorial de participació ciutadana.

Xarxa de Suport a les Families Cuidadores

Consell de Salut del districte d’Horta –Guinardó

On Col·laborem?

El gran desitg de la Fundació Uszheimer és donar cabuda al major nombre de persones que pateixen aquesta malaltia alhora que expandir les seves tècniques, instruments i maneres de treballar al major nombre de professionals involucrats en el camp de les malalties neurodegeneratives. Algunes de les col · laboracions són les següents:

-Conveni amb el Consorci Educatiu de Barcelona amb el projecte “Compartint memòria”. Sensibilització el joves.
-Participació activa a les Jornades de la Gent Gran de Castelldefels.
-Participació activa amb el Dia del Voluntariat de Castelldefels.
-Participació a la Mostra d’Associacions de la Mercè a Barcelona.
-Col•laboració amb la Marató de TV3, impartint xerrades sobre les malalties neurodegeneratives.
-Participació en diferents Consells de la ciutat de Barcelona i de Castelldefels.
-Participació en diferents Jornades, Conferències i Congressos, amb motiu del Dia Mundial de l’Alzheimer.

Entitas amb acords de col·laboració vigents

• Programa de formació del PRACTICUM dels estudis de Psicologia i Educació Social, amb conveni amb la Universitat Ramon Llull i la Universitat Autonoma de Barcelona.
  • Conveni de col·laboració amb la UAB, per la realització de pràctiques dels alumnes de Màsters en Psicopatologia Clínica.
  • Conveni de col·laboració amb la Facultat d’educació de la Universitat de Vic per la realització de pràctiques d’educació social.
  • Conveni de col·laboració amb la Universitat Abat Oliva.
  • Conveni de col·laboració amb la Universitat  Ramon Llull-Blanquerna