“Amics i Amigues de la Fundació Uszheimer

Donat el context socioeconòmic actual, les entitats sense ànim de lucre del tercer sector estem vivint uns moments de dificultats importants. La nostra fundació no és una excepció. És per això que el motiu d’aquesta missiva és anunciar-vos la creació del grup “Amics i Amigues de la Fundació Uszheimer que té com a objectiu obrir un canal de suport al nostre projecte educatiu per a la millora de la qualitat de vida de les persones afectades per malalties neurodegeneratives en forma d’una petita aportació econòmica.  Qualsevol esforç econòmic que rebem, per petit que sigui, és d’un gran ajut per a nosaltres i per al nostre projecte.

Ens agradaria molt poder comptar amb la vostra adhesió i col·laboració a aquest grup com a AMIC/AMIGA de la Fundació Uszheimer i que ens ajudis a que altres també se’n facin. Per formar part del grup només has d’omplir la butlleta adjunta, i per col·laborar amb nosaltres,  cal fer un ingrés, qualsevol quantitat serà ben rebuda.